Glede na veliko število večinoma sarkastičnih komentarjev v prejšnji objavi o mojem blogu in pomanjkanju obiska na le-tem, pač mislim, da je nujen en krajši dodatek, v katerem bom še enkrat pojasnil par pomembnih stvari. No, sicer vse to piše tudi na Blog: Sopca intro strani, pa itak vem, da nihče ne bere teh strani. V enem stavku pa: jaz pišem ta moj blog v večini izključno zase in pa za tistih nekaj mojih dobrih prijateljev, za katere vem, da ga berejo, za druge pa se mi kratko malo jebe, v smislu seveda, če jih moti moj način pisanja itd.
V glavnem, kot sem že večkrat napisal tule na tem mojem blogu (npr. v tejle objavi, v kateri sem pisal o mojem osebnem mnenju glede t.i. slovenske blog scene), se zavedam, da imam zelo specifičen oz. nenavaden stil pisanja bloga, pa tudi zelo poseben oz. nestandarden način formatiranja besedila itd. Vse to pa je posledica večih mojih osebnih obsesij in je tako pisanje bloga (na točno tak način) neke vrste terapija, vsaj tako jaz jemljem vse skupaj.
Tule spodaj pa imate tri variante izsekov iz parih objav (kjer sem skratka vse to že omenil), ki se tičejo točno tega, kar sem zgoraj napisal.
In pa da pojasnim, kar se tiče mene in mojega bloga (kot sem že nekajkrat napisal): jaz pišem tale moj blog v veliki večini za sebe (ja vem, malo celo egoistično), to pa počnem predvsem zato, da stvari/ideje, kot temu sam pravim, ne gredo v “pozabo”. Seveda pa ga pišem tudi za tistih nekaj mojih dobrih prijateljev, za katere vem, da ga vsaj relativno redno berejo. Medtem ko moram reči, da se mi za druge kratko malo “jebe” -
, če se smem tako izraziti. To sicer nikakor ne pomeni, da nisem vesel dodatnih obiskovalcev, s tem sem hotel reči samo to, da zaradi njih ne mislim niti malo prilagajati načina pisanja oz. spreminjati teme, o katerih pišem. /OPOMBA: Glede mojega stila pisanja, tematik in samocenzure (torej kako daleč bom šel pri osebni izpovedi itd.) pa: pišem pač v nekih mejah, ki sem jih postavil že na samem začetku bloganja.
Tole, kar boste vsak hip prebrali bo morda zvenelo malo “nevljudno” (in mogoče celo “vzvišeno”), skratka gre za to, da se izjasnim, da se meni bolj kot ne jebe, kaj si vi (torej “vi”, moji obiskovalci, oz. vsaj večina med vami) po raznih mojih objavah bolj kontroverzne vrste mislite o meni in o vsem, npr. če se vam to zdi narobe, žaljivo do koga itd. Kot sem namreč že večkrat omenil, jaz pač samo izražam svoje misli/mnenja, medtem ko je tale moj blog v veliki večini pišem pač za tistih nekaj mojih dobrih prijateljev, za katere vem, da ga relativno redno berejo in da jih teme v teh objavah zanimajo, ali jih vsaj načeloma ne motijo. Seveda, če pa pač še kdo drug kaj prebere, me to jasno nikakor ne moti (v bistvu prav nasprotno, celo vesel sem), samo kot rečeno se mi bolj jebe za to, kaj si potem mislijo/mislite o vsem; veliko več o tem si lahko prebreš/preberete v eni od mojih objav z naslovom “Moje mnenje glede t.i. slovenske blog srenje“: http://tadej.sopca.com/…/…slovenske-blog-srenje tule na mojem Sopca blogu.
Čeprav bo tole zvenelo malo “nevljudno” in morda celo “vzvišeno”, naj vseeno še omenim, da se mi bolj kot ne jebe za to, kar si vi, moji obiskovalci (no, vsaj večina od vas) po teh raznih mojih kontroverznih objavah mislite o meni in o vsem tem, če se vam to zdi narobe itd. Jaz namreč le izražam svoje, pač tudi bolj intimne misli (sem tudi dosti “občutljiv” človek nasploh), tale moj blog pa v veliki večini pišem pač za tistih nekaj mojih dobrih prijateljev, za katere vem, da ga redno berejo in da jih to zanima oz. jih vsaj take objave načeloma ne motijo. Če pa pač še kdo drug kaj prebere, me pa to seveda ne moti; nasprotno, celo vesel sem, samo kot rečeno, se mi bolj jebe za to, kaj si potem mislijo/mislite o vsem skupaj.
Še enkrat pa: tisto napisano zgoraj v uvodu pa jasno ne pomeni, da ne vidim rad, da je blog obiskal še kakšen “dodaten” obiskovalec (heh, v bistvu je ravno nasprotno, skratka da sem vesel ekstra obiska), se mi pa, kot rečeno, jebe za to, kaj si potem mislijo o mojem načinu pisanja itd. in ga seveda zaradi njih (mi res na kraj pameti ne pride) nikakor ne mislim spreminjati!!
Tadej












"events1.html"























Tadej,
tvoja reakcija je malo pretirana, glede na to, da si sam izpostavil “problem”. V bistvu so ti hotli samo povedat, da se včasih težko prebijejo čez tvoje prispevke.
Meni osebno je tvoj blog všeč, močno odstopa od povprečja, kjer bi kakšen neduhovit dolgočasen avtor za razne braindeade objavljal slike seksi žensk in pisal nagnusne pripombe (ali pa razlagal svoje mnenje o stvareh, ki nobenega nič ne zanimajo), ampak imam tudi sama težavo s tvojim stilom pisanja. V današnjem svetu komunikacij je vedno bolj cenjeno jasno in vsebinsko zgoščeno sporočilo, ne pa “ovedesigned” preseravanje… Itak je net nasičen z linki in z vsem možnim shitom in mora človek nonstop delati selekcijo, pa ti potem še vseskupaj
stopnjuješ…Zato me res zanima, zakaj si se odločil za tak pristop?
Badog: Ker ti je ta blog tako nemogoč, se raje skoncentriraj na bloge, ki jih lahko bereš in se zraven revež ne utrudiš. Selekcija je nekaj, do česar imaš vso pravico.
Tadej, še nekaj: a res hodiš ponoči ob treh v spodnjih gatah peljat psa?
Comment by jurska — 29. March 2008 @ 9:57
Urška,
tvoja reakcija je zeló vritolézniška in nevém kaj imaš próti séksi žénskam in nagnusnim pripómbam gledé njihovih telésnih pritiklin in kam bi jim moški kaj vtaknili. Če te takšne stvari takó mótijo, prósim, če zapreš Internét in odpreš Družino.
Prav ti dajem, da Tadeja potrepljaš po rami, po témko gaskriti ziraš, ampak karsi titukaj napi sala, je, oprosti, eno nagravžno lézenje vu srano rit. Človek sepo takem komen tarju čuti dólžnega inni vrag, danebóš od téga potém nesramno profitirala. Tadéj: ničji nitréba dat!!
Bedok pala hkóbere karhóče inima pravico dose lékcije blogov, kiga mótijo. !! Ta kókot vsi!
Prósim, čeprideš komentirat šena mójblog, žédóvgo nisi.
Hvala.
(ospódni hgatah patudimene za nima, hvala ke rsipra šala)((pabreza mére, pri sotniv zo zéti)) (((sepripo róčam)))
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 10:13
Kobra:
Kot da ti bereš braindead bloge. Tadejevega pa očitno da:))
Comment by urska — 29. March 2008 @ 10:28
@Urška:
V tém komentarju Tine bómo dgo vóril pravni čésar, sajnimam komen tarja natvójkomen tar. Brezbe sécem. Mo rdasem ne umen, ampak ne vémtóčno kóga zdajžali, Šta déja alimene.
Prósim, čedata Déj kakšno nagobabo nablog.
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 10:30
Nič ne žalim, sam pravim, da si si ful cajta vzel, da si nekoga skurcal, čeprav bereš njegov blog.
Po drugi strani pa nage babe zna vsak sam poiskat po netu, a ni tko? Napišeš nagababa pa je.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 10:33
1. No benega nisem skurcalj, kermam kurca varno posravljenega, sajsem spo dóben fant!
2.!!! Njegóv blog neberem, z tém, kar sem napisav sem hotev le, povedat da!! se teško bere in, ga zato ne velik?
3.!!!! Nagebabe so za kreditno kartico k jo pa nimam pa jih nemorm gledat..
4.!!! Nehme žatl
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 10:37
1. AHAHAHA (omg)
DD
2. Ja, to lah poveš v enem stavku, ne pa v celem spisu. Ti si se pač potrudil oponašat Tadejev stil, ampak mu ne sežeš do kolen!
3. Ni res.
4. Pejt na kavo z Badog
Comment by urska — 29. March 2008 @ 10:44
4. Kava mizviše pretisk.
5¨!! Čežda crknam a:.!!.;;
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 10:53
Svetujem Dominor al pa Ašič.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 11:01
1.!! Tójdra gó asilo hsamna berm vhóst
2.!!1
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 11:02
Ja sam morž cev let naberat pa jakno do tal belo morš met, po pa košaro pa sušiš na podstrešju, pol pa morš pravilne proporcije, pol pa skuhaš, pa popiješ pa morš spet:/
Comment by urska — 29. March 2008 @ 11:11
amam mlo hskuto pa o panke.
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 11:13
skuto?
Comment by urska — 29. March 2008 @ 11:16
jatistor javov bléko, kmajome nihi.
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 11:18
Ašič je imel belo.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 11:21
Bévmam ki móno
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 11:32
Mislim, da bo Tadej zelo jezen, ko bo videl te komentarje.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 11:49
Mislim, da bóna pisal o bjavo (kot je žé marsikatéro napisal, lé da je iméla drugačno vsebino in ni bila védno na “Sopca blog” blogu, pač pa je večkrat bila tudi na kakšnem drugem blogu (npr. na “Volja blok” blogu) zna slovom: “Zakaj imam karna enkrat pre večko men tarjev”.
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 11:54
Mislim, da smo zašli precej po nivojem. Posebno Kobra in jaz.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 12:14
Prósim, Urška, če v bodóče ne uporabljaš Tadejevega bloga za osébna obračunavanja zmano. Če imaš kajpróti meni, milahkó tó osébno povéš namojem blogu (npr. na: http://kobrowsky.sopca.com/2008/03/23/osmr-dlivi-babi/ ), ali pa mi póšlješ nasilneže nadóm.
Upam, dasev bo dóče ne bóšveč posluže vala téga bloga vpodle naméne, zavre sniče vanje svojih podlih, skriti hna črtov naspróti meni, ali pabóš uporabila vsakakšno drugo o bjavo (npr.: http://tadej.sopca.com/2008/01/25/kako-sem-iz-skoruptanega-drajva-resil-podatke/
).
Hvala, kerme so ražiš.
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 12:20
Prosim, če prenehaš s svojim patetičnim omalovaževanjem. Tadej bo, če bo pameten, pobrisal te smeti, jaz pa sem odslej izogibala takim situacijam.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 13:18
No, v tó, daje Tadéj pameten, nedvómim, kakor svój dvóm z zlóglasnim “če” izražaš ti. Četa Déj reče, dasemu jebe zabralce, jetónje gova pra vica, sajje blognje góv, čepa tina mi guješ, damor data Déj vseeno nipameten, jepató gróba ža litev mojih vérskih čustev. Jazvta Déja ve rjamem inver jamem tudi, dabópo brisal cél blog, nezgolj tvoji hkomen tarjev. Scévblog mislim tvoje komen tarje, nemoje.
Upam, dase téga za védaš.
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 13:21
Njbolj smešn je pa to, da se ti norčuješ iz njegovega stila pisanja, pa se pri tebi vsak vpraša, če je bistvo res tolk vredno, kolkr morš v to vložit, da do njega prideš.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 13:52
@Urška:
Mislim, daje beséda sméšn pretirana, be séda norče vanje papre nagljena. Nje góv stilpi sanja je e dinstvenen inmislim, dabiga mórali vsiprev zéti, čenežé vsaj spošto vati. Jaz se včasih potrudim, da pišem kot on, ase obenem zavém, dajetó garaško délo in da brez odrékanja človek nezmóre doséči nečésa takega, kakor doséče iz stém ravnanjem načina pisanja poblogu. V njem je velika skrivnóst, ki jo odkrije lé najburnejše okó,katéro ima za svojo pogonsko móč željo po odkrivanju, nepa tudi razkrivanju, saj je vsak odgovóren lé zgolj samó edino za svoje razodétje, za druge pa se mu jebe, kajti vsak je najprej sebi najbližji, lé kasneje, ko je popólnoma sebi bliženj, ima móč prilésti do daljnega in si ga pobližati. In Tadéju jetó ospélo.
Tebi, pa, draga urša, močnó dvómim.
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 14:05
Ok,
še najbolj absurno je pa to, da izkoriščaš Tadeja in njegov blog zato, da bi me žalil.
Dvomim v to, da je Tadej hotel razburiti toliko duhov, saj je samo vprašal, zakaj nima obiska (lahko bi tudi ti vprašal na svojem blogu, zakaj ti komentira samo par oseb in vse ostale prisliš, da kaj napišejo in jim celo poveš, kaj točno).
Zelo žalostno je to, da čeprav si se norčeval iz Tadejevega stila pisanja, je tvoj blog glede tega še bistveno manj dosegljiv Bagdogu, ki se hitro utrudi.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 14:15
Zdaj imam pa téga dovolj!
Ne vém kdó je prvi začél izkoriščati Tadejev blog za osébna obračunavanja. In beséda “absurd” je podóbna besédi “ambrus”, ki v latinščini poméni “nestrpnost do tistih, ki te ostrahujejo inti kradejo kreš”, nestrpnosti pa Tadej nasvojem blogu nemisli prenašati! In!
Gledé téga, da naróčam ljudém, kajnaj komentirajo namojemblogu! Jaz nisem kriv, če TI neznaš ubeséditi tistega kar misliš in ti móram potém jaz prebrati misli in napisat slogóvno in slóvnično pravilno tisto, kar JE TVOJE MNENJE O MENI IN MOJEM DÉLU (GLAZBI, POJEZIJI, PRÓZI INPLÉSU). Oprosti, ker ti pomagam, da ne izpadeš kot vase zadrta baba, ampak ti pomagam, da svoje občutke obelodaniš, pa čeprav beséde formulira nekdó drug.
Ni važno, izpod čigavega perésa prihajajo, pomémbno je, da prihajajo iz TVOJEGA srca.
Hvala ti, zalépe beséde.
Rad te imam.
Kóbra
p.s.
Bedok, čekéjne ra zumeš, o praš.
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 14:23
Ta vzvišena poza mi res ne paše… pojma nimaš, kaj si mislim, da mi nekaj vsiljuješ.
In prosim, če ne primoraš Tadeja, da naju popalnoma blokira.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 14:31
Vzvišena póza tirésne paše. Za tópre dlagam, dasi ocléj manjvzvišena.
Hvala.
Otém, kdókómu kajvsi ljuje, bisepa dalo deba tirati. Koče omarsičému.
In vslovarju nenajdem beséde “popalnoma”. Prósim, čejo nadomestiš z slovénsko, dabóm védel, kajsi hotéla povédat.
Hvala.
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 14:35
o slovnici se s tabo ne bom pogovarjala, ker delaš iz našega jezika (in to načrtno) eno navadno skrapucalo.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 14:40
Skrapocalo sisi sama, tagda véš!
Splohpa si enkrat v enem prispélku naróbe prestavila véjco, in yor fase!
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 14:44
So what!
Na trenutke se mi res zgodi kaj takega, ampak ne moreš me zmerjati z nepismeno. Poleg tega pa večine teh stvari ne naredim nalašč, ti pa se afnaš kot opica v živalskem vrtu.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 14:46
Ópica si čist lepó sama. Vsaj soródnica ópice. Čenežé njéna sestrična.
Póleg téga pa, če ne nardiš nalašč, tópo méni, dasi malomarna in malomarni ljudjé sléjkopréj končajov zaporu.
In jaz, ti, draga urška, nemislim nosit vsakdrugtéden pilev potici.
Imam drugodélo dovolj.
Primérjam tepa lahkó sčimerkóli hóčem, kósem nazadnje poglédal nauro, smobli ševsvo bodni demokraciji.
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 14:51
Že dolgo nazaj si pogledal na uro.
Poleg tega, dragi kobra, ne štejem blogov za uradne dokumente, da bi morali biti spisani neoporečno. Ampak se pa ne afnam, kakor ti.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 15:03
Spošto vana (čejetó sarkastičen izraz za nekóga, kiga nespo štuješ) Urška!
Kaj ti šteješ za uradno ali ne, mene prav nič ne briga in očitno je, da se na urad zatečeš, ko ti zmanjka argumentov. Neoporéčna pa je v življenju samó voda, sicer bi življenje žé zdavnaj izumrlo.
Afnam, se pa, draga spoštovana, prósm lepó, jaz ne. In kadar se gré za résne in pomémbne stvari, kot je tale najin “manjši” prepir, znam prav prekléto “normalno” pisati. Normalno sevéda v očéh zadrtežev, kot si ti in tvoje vrste sódrga, ki kot nenormalno tretira vse, kar ni do vratu zapéto in ne kleči na kolénih pred na križ nalépljenjim Kristusom.
Oprosti, če sem te s svojim sestavkom užalil. Prisotni izvzéti.
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 15:14
Fajn, zdaj boš pa seveda pritegnil vse bogokletneže, češ naj se strinjajo tabo.
Comment by urska — 29. March 2008 @ 16:17
Meni nitréba nikógar pritégniti, kerso žévsipri tégnjeni. (pri sotniv zo zéti)
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 16:54
Ampak, se véda, ti spéto psójaš, ko tvédno nata déjevem blogu.
Vsaj v objavi http://tadej.sopca.com/2008/03/28/dodatek-moj-blog-in-pomanjkanje-obiska/
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 16:54
Sepravi v objavi “Dodatek: moj blog in pomanjkanje obiska” (http://tadej.sopca.com/2008/03/28/dodatek-moj-blog-in-pomanjkanje-obiska)/ na Tadéjevem “Sopca blog” (http://www.tadej.sopca.com/) blogu.
Comment by Kobrowsky — 29. March 2008 @ 16:56
A še ne bi nehal?
Comment by urska — 30. March 2008 @ 7:43
Oprosti, ampa kkajtóčno najnéham?
Mogóče žvét?
Comment by Kobrowsky — 30. March 2008 @ 12:11
Svinjat po tujih blogih.
Comment by urska — 30. March 2008 @ 12:46
Nevém gdójza čév.
Comment by Kobrowsky — 30. March 2008 @ 12:52
Ti, ker si nasral dva a4 zato, da bi se ponorčeval iz Tadeja. Potem si mi očital, da mu lezem v rit, a zatem si mu sam lezel v rit, da bi dokazal, da sem jaz še vseeno stokrat bolj bedna kot tadej.
Comment by urska — 30. March 2008 @ 12:57
Ni koli nise mrékev, daje Tadéj béden ,zate patéga nebi mógel reči. Zveni dvóumno, kaj? Sajtudi JE! In nikol nism nasrav A4, če pravsmoga iméli doma nékajčasa, ave čino časa je bilna servisu, sempa zelópazil, skakšnimi čévlji semšel nóter.
Comment by Kobrowsky — 30. March 2008 @ 12:59
Hudo, kar 44 komentarjev do sedaj, sej ne morem verjet!! Za moje mnenje o vsem napisanem v komentarjih pa še malo počkajta, da breberem vse skupaj. Aja, ko pa sem ravno naletel na to delček enega od komentarjev: itaq, da ne bi nikoli nobenega od vaju “blokiral”, kar se tiče komentiranja…
Dobro, še preden pa to storim pa še enkrat: Kobrowsky, ni mi jasno, kako mi lahko ti “očitaš” te stvari (moj stil/slog pisanja itd.), glede na to, da imaš vendar tudi sam izredno nenavadnega (način pisanja namreč), predvsem pa izredno težko berljivega, da ne rečem kaj drugega!!
Tadej
Comment by tadej — 30. March 2008 @ 16:19
Okay, končno sem prebral prav vse komentarje…
1. Torej kot prvo: Kobrowsky, ne vem kako lahko Urškin prvi komentar označiš za “ritolizniški”, če je napisala, da je moja reakcija pretirana, skratka, da je s tem povedala, da se na nek način v bistvu ne strinja z mano oz. me ne razume (ne razume moje reakcije)??!
2. Potem kot drugo: predvsem upam, da ni sedaj ta moja objava nekakšen povod za vajino “kreganje” (no, kakorkoli kdo vse to skupaj vzame) in da skratka nisem “krivec” za prepir v Sopca familiji!!
3. Kot tretje glede samih prispevkov: kot ste verjetno opazili, je moj blog eden od tistih, v katerem se ne omejujem na eno samo temo (npr. samo računalništvo, ali samo osebni pripetljaji itd.), ampak pišem o marsičem. In ravno tu se bralcu tudi sama od sebe ponudi izbira, katere bo bral (torej katere vrste objave, glede na temo) in katere ne, kar mislim da je kvečjemu zelo fer od mene!!
4. In ravno zato bi za marsikatero objavo “dal roko v ogenj” (za objavo v stilu mojih osebnih dogodivščin, razmišljanj itd.), da se je ne bi dalo napisati krajše, kot sem jo. Medtem ko pa lahko tudi rečem, da marsikateri drugi Sopčan (npr. Kai, Polonka, pa še kdo drug) piše objave, ki so mnogo daljše, kot večina mojih.
5. Kot zadnje pa tudi glede objav in njih nenavadnosti: eno od mojih “pravil” (to je tisto, ko sem pisal o obsesijah zgoraj v sami objavi) je tudi to, da mora vsaka objava imeti vsaj neko minimalno dolžino; da je skratka (skupaj z uvodnim tekstom in jedrom) vse skupaj nekako konsistentno že od začetka mojega bloganja tu na Sopci.
P.S. - Kot zadnje in kot glavno pa še enkrat: jaz jasno nikogar ne silim v branje mojega bloga, tako da res raje vidim, da ga dotični potencialni obiskovalec popolnoma ignorira, kot pa da je vse kar naredi to, da objavi en sarkastičen (in kao humoren) komentar, ki vsaj ponavadi s samo objavo nima prav nobene zveze.
Tadej
Comment by tadej — 30. March 2008 @ 21:31
1. Tadej, to je zato, ker se nisem norčevala.
2. Glede najinega kreganja: se opravičujem, da se je to zgodilo (tudi) na tvojem blogu, ampak včasih mi gre res na živce, da se nekdo takole izživlja (nima kaj drugega za počet?).
3. Nekatere mogoče moti, ker nisi objavil nage babe pa napisal spodaj, da ima dobro rit, ker res je internet takšna reč, da jih nekateri uporabljajo samo za take stvari, pa jih tvoj blog malo zmede.
4. Meni osebno je čist fajn, da se greš ruskega klasika (kako postmodernistično - na internetu!!), ampak berljivost je pa s tem bistveno slabša. Sploh ne vem, zakaj se braniš s tem, da naštevaš blogarje, ki imajo še daljše objave. (Vedno so še slabši? - slab argument)
5. Noben ni rekel, da nisi konsistenten, pa tudi ne tega, da nisi fer. Pač - ravno v tvoji doslednosti se skriva posebnost, ker se ti zdi, da je treba vedno znova vse skupaj razložiti. S tem pa bralcu onemogočiš, da bi si sleherni detajl interpretiral sam.
Valda, ne spreminjaj stila, ampak se ne čudi, če se človek poleg službe in ostalih blogov in punce in vsega ostalega, ne poglablja v tvoje poste. Pa - žal boš vedno naletel na take, ki se bodo poglobili v tvoj blog iz same škodoželjnosti. In jaz ti prav nič ne bi zamerila, če bi izbrisal tole najino mrcvarjenje s kobro, vsaj po tem, ko nima več veze z blogom.
Glede humornih komentarjev - kar pusti, da se delajo opice iz sebe, očitno si celo tako vplival, da eni posnemajo tvoj stil… eni drugi so pa samo dolgočasni in nesmešni.
Comment by urska — 31. March 2008 @ 3:00
V tém komentarju (commentu) bóm razgalil nékaj dejstev, kiso zaslužna za tó, da žé célo jutro jém tabléte zapo Mirjan je. Dejstva, kidoka zujejo, dastase Tadej in Vritolézna Uška združila vsojih mo čéh próti meni oz. bólj dejstva, daje Uška takó prikrito, nedabi Tadéj védel, Tadeja pripe ljala ta kó daleč, dasezdaj, skupaj znjó, spravlja name. Nemórem reči, dasem po dóbno pisal žév kakšnem drugem komen tarju, ali dasem kajtakegav drugi hkomen tarjih pre bral, kerbi bi la tóeno stavno laž. Več kot 16 lét sem žéna témsvétu, pačésatakega šenisem doži vél. O stajam brezbe séd, pasemjih klju ptému polen.
Pokrajšem premisleku, se mseo dlóčil, dabóm na pisal dvakomen tarja, enega koto dgovor nata Déjev komen tar, druge gapa, koto dgovor na urškin
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 7:44
@Tadej:
Upam, da uvoda nisi vzél kot napad nate, o bljubljam ti, daje tó zgolj napad na uško in da so vse negativne stvari v njem naménjenje njéj in ne tebi. Tebi bi rad pojasnil zgolj mój odnos do tvojega bloga, kini kakor ninega tiven, kot bóš lahkó iz mojih odgovorov (ki jih bóm razdélil po tóčkah, takó kot si ti vprašanja) tudi sam razbral. Pa naj karza čnem:
1. Tórej kot prvi odgovor: Tadej, urška je napisala komentar, v katérem je najprej kritizirala dolóčene stvari, potém pa je za ostale stvari, ki niso kritike vrédne, uporabila mnógok’teri superlativ preveč iz čésar je vidno vritolézništvo Zlune, bólje kot kitajski zid.
2. Potém kot drugo: predvsem se móraš ti zavédati téga, da nič od zgodenega ni tvoja krivda. Čas je, da se néhaš obremenjevati in živiš svoje življenje dalje. Tó, kar se dogaja med nama Zurško je urškina krivda, ne tvoja. Ti si zgolj srédstvo. Vzrok paje urška. urška. Zgolj urška. (ne ti) ((ampa kurška)).
3. Kot trétje se s tabo v vseh naštétih tóčkah strinjam. Tvój blog je najraznovrstnejši blog na Internétu in bralcu zarés ponudi vse: od računalniško strokóvnih nastvétov (npr. tvoja objava o tém, kakó si iz koraptanega drajva réšil podatke, ali pa kakó si resetiral računalnik), do osébnih pripetljajev (npr. tisto o tém, kakó si pregnal Transvestita ipd.), pa šekaj vmés (npr. tóle, kose trudiš povrnnit prijateljtvo med naju zurško, čeprav véš, da Tóni večmo góče, pre dale čje šla). Ti si najbólj fer človek na Internétu (zara zliko o duške) inpre pričan sem, čebibil tina vrsti, dabimi dalde narza do méno (zara zliko o dneka terih (urške)).
4. Takó kot bi jaz za marsikatéro tvojo objavo dal urškino glavov mikrovalóvno pečico. Dao njénih komen tarjih natvojem blogu negovo rim. Šepo sébej tistih v objavi “Dodatek: moj blog in pomanjkanje obiska”. Inpov semse tudi strinjam, dakaji inpo lónka pišeta pre dólge objave (ta kókot urška snéma predólge filme), kiso mnógo daljše (urškini filmi padaljši) odve čine tvojih objav (urškini filmi paod čisto vseh tvojih objav).
5. Kot zadnje panaj navedem star arménski pregovor, kipravi: “Pravila soza tó, dase jihpo stavi.” Intisi sijih postavil. Pra vilno. Inče móraš objaviti déjstvo, dasi bolan inda nékaj dni nebóš pisal nablog, gotovo nido volj, dana pišeš “Bolan sem, nékaj dni nebóm pisal nablog”, ampak móraš, dazadostiš svojim kriterijem odol žini o bjave, dodati še:
“Kot sem pisal žé v objavi “tadej.sopca.blog/2005-04-12/bolan-sem-in-blog-bo-par-dni-spal”, bom nekaj podobnega napisal tudi v tej, kajti zgodila se mi je ista stvar.”
potém celoto začiniš še s: “Naj dodam odlómek iz objave, ki sem jo objavil na svoji “Sickness of me” splétni strani, pri splétnem hostingu “Oh so fine Hosting”, pri katérem sem gostil svojo “Sickness of me” splétne mésto léta 2003: “I am sick. I don’t feel so well.”.
Da, spoštovani bralci, za katére se mi gladko jebe - Bolan sem! Zató nékaj dni nebóm pisal bloga (”Sopca blog” bloga).
p.s.:
Kot zadnje in kot glavno pa tóle: Fizično rés nikógar nesiliš, ampak, če objaviš naslóv kot: “Pri nas se nastavlja transvestit” ipd, človéka podzavéstno, spomočjó firbca prisiliš k branju. In tisti, ki malo beremo (tvój blog, stripe, krajévne table), ne znamo brati selektivno in smo prisiljeni prebiti se skózi kupe “naj navedem nékaj izvléčkov, kot sem pisal žé v, ta zapis je bil prvotno objavljen na moje “xy blog” blogu, ki je sicer blog za objavljanje N, čeprav tukaj objavljam A, ipd.), kar nam vzame ves prosti čas, ko bi lahkó molili inpo dóbne neumnosti.
Pa brez zamére (urška izu zéta)
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 8:26
@Tadej:
Mój stilpi sanja jete žkóbe rljiv, dókler sega nena vadiš. Po témni več. Ampak primeni jete žkóber ljivo bistvo, pritebi jepa te žkódo bistva priti. Namojem travniku soróžice nenavadne, natvojem paso skritev po drasti.
(Naurškinem parastejo zgoljpre dólga stebla)
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 8:29
@uška:
1. Zanikanje jekra ljica réke Nil.
2. O tém, kakó pomémbno jemoje délo, rajši ne bómra zprédal, ker itak nebi razu méla. Morda ga rés ne opravljam takó dólgo, kot traja prvi dél tvojega filma, gapa opravljam zveseljem inza gnanostjo, karza tebe nebi mógel reči. Česi bila kdaj zagnana, jebiló tó skózi okno.
3. Preveč očitno je, da besédica “nekatéri” leti name. Še enkrat mije žal, dasemti zaupal svojo obsédenost s (čenekar odvisnost od) pornografijo (je). Čebi védel, dabóš tó ratróbila célemu svétu, ti, verjemi, mi, draga, urška, nebi. Če imam potrébo po osmih mastrubacijah nadan intému primérno preživim svójstven čas na internétu v lovu za nagimi babami, obenem pa večino dnéva v poizkusih priti do bistva Tadéjevih objav, v katérih ni NITI ENE nagebabe, ne vémka kóse lahkó čudiš na dmojim neza do vóljstvom nadnje govov se bino.
Ampak važno, dasi célemu svétu raztrobila, daga imam večino dnéva vroki inbrskam po dragih, plačljivih pornografskih stranéh, ker Tadej ne objavlja nagihbap. Hvala tiza tó, ré shvala.
4. Ok. Zdajpa žališ:
a) Tadeja, koga zmérjaš zrusem
b) Kai (daje šeslabša)
c) Polónko (daje šeslabša)
Očitno tijaz nisem veđdo volj inse móraš spravljati šena druge. Namésto dabi ves svój gnév skoncentrirala name. Hvala zaneskoncentriran gnév. Rés Ti hvala.
5. Kakó je kaj tam globokov riti? Aje topló? Mene patukaj zunaj zébe, pa neker bibi ló mraz, ampak kerse trésem zaradi zgróženosti nadtistim, kartipo čneš.
Ópice pa smo bili vsi, ko smo prišli iz vode. Ampak verjétno je biló tó mišljeno sarkatstično, saj si očitno ena izmed tistih, ki verjamejo v kreacijonizem. Očitno s tém žališ še Téjo. Me prav zanima na kóga vse se bóšše spravila. Eni imate parés preveč časa.
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 8:41
Mislim, da je Tadejev stil pisanja vsem poznan, žal mi je, če ves čas hodiš na njegov blog z upanjem, da se bo kaj spremenilo tebi v prid. Kot je napisal v tej objavi, piše bolj zase kot za druge. In pač močno dvomim, da je Tadej kdaj pisal zate.
In ti mogoče res izgledaš kot opšica, kot prideš iz vode, ampak vsi ostali smo pa večinoma ljudje.
Comment by urska — 31. March 2008 @ 10:43
opica*
Comment by urska — 31. March 2008 @ 10:48
Ok, zdajpa tiglava smr dižé do sem, kojo ma štókpo góstov ta déjevi Riti. Ta déjpa piše zatiste, zaka tére semu jebe. Zate o čitno neveč, sajsiga čistnav lékla nase, dase po stavlja tebiv bran. Hvala, kersiga na ščuvala próti meni. I skréna tihvala.
Kopa tipride šizvode, pajzglédaš kot osoljen skupek ne čésa.
Ok, ne znamse pre veđža ljivo i zražati, kersem, zara zliko o dneka TÉRIH o ljuden inpri jazen. Zara zliko o dneka TÉRIH.
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 12:19
Vljuden in prijazen si pa res.
To postaneš, ko več ne veš argumentirat.
Comment by urska — 31. March 2008 @ 12:56
Vljudnost inpri jaznost nima nobene véze z mojim pomanjkanjem argumentov. Sem pač poljuben in prijazen človek.
Karza neka tére nebi mógli rečit.
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 14:01
Dobro, Kobra.
Fajn. Vsaj bi lahko malo se potrudil, če že svinjaš po blogih.
Comment by urska — 31. March 2008 @ 14:29
Pa smo spét pri tvoji subjektivnosti. Kar je tebi svinjanje, jene kómu drugemu u métnost. Primeni grézgolj zaširše opo zarjanje vprid družbene koristnosti zaskupnost. Ni hčene móre reči, dasene trudim (razen sevéda tebe, tila hkórečeš ka rkóli), daje tókar délam dobro, stémse papov semstrinjam.
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 14:37
patetično.
Comment by urska — 31. March 2008 @ 14:48
Care to elaborate?
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 14:51
Oz., kerver jétno nera zume šan gléško:
RA ZLÓ ŽIIIII!
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 14:51
Ja, hvala, ker se znašaš nad mano, ko sem v depresiji.
Comment by urska — 31. March 2008 @ 15:53
Jahvala, kersimi razlo žila, dasva vistem kraju. Léda simenev njega pa hnila Ti.
No, pasajme nebriga. Žalmije lé, damóra vsetó pre našati Ta déj, kinini čkriv. Ménim, daježé skrajni čazda se muvpra vičiš.
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 16:47
oprosti, Tadej, ampak mislim da bo nadaljne komuniciranje na tvojem blogu marsikoga pripeljalo do prepada, v katerega se bo prostovoljno pognal. Tudi mene obhajajo samomorilne misli in ne morem si kaj, da ne bi pomislila na tvoj blog, kjer se je vse skupaj začelo.
Comment by urska — 31. March 2008 @ 17:09
Vsakič, kobóm prišel natvójblog, dragi Tadéj, bómpo mislil nadan, komeje urška začéla žaliti, kakómam predólge komade, sama nadaljevanja popétmi nut, stémdaje tréba glédat, poslušat inše brat, karznese skupaj 15 minut, moji komadi sopa pona vadi od 3 - 8 min., razen enega, kije 21 minut inenega kije 12 terenega kije štirinajst, dvéhki stae najst intréhki sode sét. Priznamda sotrije šede vét, ampak jepa zató eden zgoljpo dvé ineden pomalo večkot eno (cukr sistrésla) mi nuto.
Meza nima, kajpo rečeš nató, draga urška.
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 17:40
Ja da ne govorim, da moram iz vljudnosti hodit na tvoj blog in pisat komentarje po navodilih.
Comment by urska — 31. March 2008 @ 17:43
Poleg tega me zanima, če je, Tadej re stok super fajn, da imaš tole skrapucalo na blogu? Briši, fant, briši!
Comment by urska — 31. March 2008 @ 17:43
In pa da pojasnim, kar se tiče mene in mojega bloga (kot sem že nekajkrat napisal): jaz pišem tale moj blog v veliki večini za sebe (ja vem, malo celo egoistično), to pa počnem predvsem zato, da stvari/ideje, kot temu sam pravim, ne gredo v “pozabo”. Seveda pa ga pišem tudi za tistih nekaj mojih dobrih prijateljev, za katere vem, da ga vsaj relativno redno berejo. Medtem ko moram reči, da se mi za druge kratko malo “jebe” -
, če se smem tako izraziti. To sicer nikakor ne pomeni, da nisem vesel dodatnih obiskovalcev, s tem sem hotel reči samo to, da zaradi njih ne mislim niti malo prilagajati načina pisanja oz. spreminjati teme, o katerih pišem. /OPOMBA: Glede mojega stila pisanja, tematik in samocenzure (torej kako daleč bom šel pri osebni izpovedi itd.) pa: pišem pač v nekih mejah, ki sem jih postavil že na samem začetku bloganja.
kobra mal si preber, sej bistvo se da videt, koristno ti bo.
Comment by urska — 31. March 2008 @ 17:45
Oprost, zakaj móram prebrat šeenkrat cévga Tadéja, prédn dobim tist, karmi tispo róčaš?
Oprost, čemi póšleš gorile nadóm, damopo čakajo vtemni ulci vkakšnem fužinskem podhodu jeeno, damepa prsileš skózvse tóle, pazame nisčlóvk. Rés. Sori.
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 17:52
Očitno ga nisi dobro prebral.
Comment by urska — 31. March 2008 @ 19:12
Očitno tipreber vsenje gove o bjave dozdéj, pamipo véjkakóse po čuteš (čeušše zmóžna čésarkól).
Comment by Kobrowsky — 31. March 2008 @ 19:46
@Urška: Dobro, mi je hudo odleglo po tem tvojem komentarju zgoraj; skratka mislil sem/bal sem se, da se je to sedaj zgodilo prvič sploh. Potem dalje, saj nisem rekel, da bi kdo kdaj rekel ali magari namignil, da nisem konsistenten in ne-fer, sem to pač samo samoiniciativno poudaril. Kot zadnje pa saj ne gre za to, da bi se zaradi česarkoli čudil, bistvo tiste prve objave (ki je bila povod za to) je bilo samo to, da sem povedal, da se moje objave nekaj časa (večkrat, v več daljših obdobjih) niso pojavljale na Sopca front-pageu (tam pod “Zadnjih 15 objav:“), kjer se pojavljajo prav vse nove objave od vseh blogerjev na Sopci…
Tadej
Comment by tadej — 31. March 2008 @ 23:41
@Kobrowsky: Glede enega od tvojih komentarjev pa samo to (ker mislim, da “no further comment necessary”), da s si s tistim, ko si napisal, da jaz z določenimi naslovi objav “človeka podzavestno prisilim k branju” meril zelo nizko pod pas, ali kakorkoli se že temu reče!!
Tadej
Comment by tadej — 31. March 2008 @ 23:42
Oh in pa vedita, da sem tale dva zadnja moja komentarja postal preden sem prebral ta zadnji “set” (kakšnih desetih bi rekel tako “na oko”) vajinih novih komentarjev!! Tako da pričakujta še kakšen moj komentar (kot odgovor na te ta zadnje) v bližnji prihodnosti..
Tadej
Comment by tadej — 31. March 2008 @ 23:48
Tudi meni osebno se zdi, da je Kobra udaril pod pas že takrat, ko si je vzel dve uri, da se je norčeval iz tvojega stila pisanja.
Comment by urska — 1. April 2008 @ 9:41
Aja pa Kobra: ne vem, če vsi umetniki gledajo na uro, ker si je za take stvari treba vzeti čas. Oprosti, še nikdar nisem videla v operi, da bi vsi gostje nonstop pogledovali na uro ali pa imeli naštiman alarm na mobitelu. Pač včasih se je treba v življenju malo sprostiti in se prepustiti umetnosti.
S tem ne mislim tega, kar bi ti naredil na kaki konceptualni kiparski razstavi (na katero sigurno nikdar ne bom šla s tabo), ampak tisto, kar normalen človek počne npr. v kinu.
Comment by urska — 1. April 2008 @ 9:55
joj urška ti pa tut pretiravaš. kobra ma vsaj kej za pokazat na umetniški ravni - kr praš folk, k je bil na njegovem literarnem večeru lani (teb se recimo ni dal pridt, da bi vidla, česa je vse sposoben, tko da se jst ne bi preveč hvalila, kok se trudš razumet njegovo delo). če ne prepoznaš umetnosti, potem tut ne moreš ljudi učit kako nej se je lotijo.
Comment by Nina — 1. April 2008 @ 10:11
Nina,
ne trudim se razumet njegovega dela,a kako da imam na računalniku okrog 30 njegovih komadov.
poleg tega, draga Nina, zelo dvomim da je kobra v živo tako sproščen, kot doma za klavirjem. Na literarnem večeru pa sem že bila in oprosti, če se mi vedno ne da gledat vsega folka in hodit na vse literarce.
Comment by urska — 1. April 2008 @ 10:19
Dragi @Tadéj:
V tém komentarju na tvojo objavo “Dodatek: moj blog in pomankanje obiska”, bi rad razjasnil par stvari v povezavi z najinim odnosom. O urški pa ni vrédno beséd. Najprej bi se ti rad opravičil (in se ti tudi bóm) v iménu uške za vse negativne vritolézniške in antitadéjske izjave, ki so prišle iz njénih, s sarkazmom namazanih ust.
Naj karza čnem:
Oprosti v uršiknem iménu.
Nadalje bóm razlóžil, da sva začéla najino komunikacijo nana pačni nogi:
Najino komuni kacijo svaza čéla nana pačni nogi.
S tistim da človéka z zanimvimi naslovi prisiliš v branje sem mislil zgolj pozitivno (zanimivi naslovi), ne pa negativno (nacizm, fašizm, vojne, bigbradr), kakor si ti razumel. In če je biló tó podpasom, vsekakor nibil udarec, ampak pobóžanje.
In préden naju bó uška po svoji grenki navadi obto žila, dasva hómoseksualna moška, naji povem, dasije hómoseksualen moški sama.
Comment by Kobrowsky — 1. April 2008 @ 10:23
urška, srečo maš, da se je kdo sposoben opravičt namesto tebe, sej mogoče ti zdej še ni žal za vse tvoje besede, ampak verjetno ti enkrat bo.
kobra, čeprav s specifičnim načinom pisanja, zna vsaj povedat naravnost, kar misl, medtem ko ti use u celofan zavijaš
Comment by Nina — 1. April 2008 @ 10:30
Prosim, da se ne opravičuješ v mojem imenu, saj sem se sposobna opravičiti sama (in sem to že tudi dokazala).
Nisem si mislila, da bom zgolj osamelec pri svojem mnenju. Z mano se namreč ne strinja prav nihče, pa čeprav si mislim, da imam prav.
1. Tadej ima pravico do svojega stila pisanja.
2. Pravico imam do komentiranja in to počenm mnogo bolj fer, kot nekateri, ki se na Tadejevem lastnem blogu iz njega zafrkavajo.
Comment by urska — 1. April 2008 @ 10:35
1. Ja, pravico že ima. Ampak ne morem pa razumet, kako se lahko potem prtožuje, da je malo obiska, če me že naslov objave ponavad tok dolg, da človk zaspi preden ga prebere.
2. O tem, kok si fer, bi se dal razpravljat.. Če bi bla fer, bi raj napisala kej na svojem blogu, ne da tratiš čas za nesmiselno kreganje na drugih blogih.
Očitno si res sama v svojem prepričanju.
Comment by Nina — 1. April 2008 @ 10:42
1. Saj se ne pritožuje tebi. Ne beri, pa je.
2. Tega kreganja ti, draga Nina, ne bi bilo treba brati, če ne bi seveda imela kakšnih osebnih zamer proti meni, se najbrž sploh ne bi vmešavala.
Comment by urska — 1. April 2008 @ 10:45
1. Tut tebi se ne pritožuje, pa maš očitno še vseeno občutek, da ga moraš branit. A se ti mogoče zdi, da se ne zna sam. Meni se ne glede na vse ostalo, zdi čisto sposoben tega in se pomoje tut ne sekira kej preveč, kaj si ljudje misljo, tko da je itak vseen kaj jst rečem.
2. No, o osebnih zamerah mi ni treba razlagat. Enkrat se ne strinjam čist s tabo, in me že odstraniš iz svojega blogroll-a. Kdo je potem zamerljiv, pa tut ne vem.
Comment by Nina — 1. April 2008 @ 10:49
@Urška:
Sevidi, dane hódiš dosti vópero. Nekatéri ljudjé so visoko zasédeni intudi vóperi včasih (sicer steškim srcem) o didejo pre življat družino šepréden debéla gospa prvič zapoje, daseji jedre, alivendar žépo véšene (inzgubane) prsi zatrésejo vritmu visokega C-ja.
Sevidi.
Nevém, kajsi mislila stisto konceptualno sli karsko raz stavo, ampak hvala, kersi vsem razstro bila, dasem odprtino vkipu de vice marije brezbóžne izko ristil zapote šitev spolnih radosti. Hvalati, dasime osramo tila precélo sopco. Résti hvala.
Comment by Kobrowsky — 1. April 2008 @ 10:50
draga Nina, mislim da tvojega bloga niti nikdar nisem imela na svojem blogrollu.
Ne zdi se mi, da se ne zna branit, ampak v bistvu se s Tadejem itak ne strinjava, tako da lahko naju nehaš metat v isti koš.
Draga KObra, oprosti, ampak tole je men itak čist pod nivojem, sramujem se tega, da sem razkrila tvoje izpade.
Comment by urska — 1. April 2008 @ 10:57
@Nina:
Hvala! Končno seje nekdó postavil namojo stran inse nepo čutim večta kósamega. Moja umétnost jeréspo sébna inte žkójoje razu méti, splohpa tistim (uška), kise nóčejo niti potruditi. Hvala, kercéniš mojo u métnost.
@Urška:
30 komadov v direktóriju “d:\smeti\briši\autodelete\kobrino_karkolžetoje”
pač nepo méni, daskušaš razu méti mojo glasbo, o prosti.
Namój literarc sišlapa sampi škótejést pavinpit. Aznaš kašen mójko matna pamet? Noda slišmo.
Inisi semi šeza hvalila zavpravi čilo, kisemga izrékel Tadeju vtvojem i ménu. Čeprav nóčeš pri znati, semti o lajšal vést intó o ba VÉVA.
@Nina:
Avéš, kajše urška zavijav celofan? SAR KAZEM. Intiga servira hladnega napóčenem króžniku.
@Nina: Nese sekirat, čejete o ctranla, tempa jazdodal nasvojo blogróllo namésto urške. Nevém zakajo mamsploh gor, gledéna tó daima slikarski blog, splohnima nobene slike objavlene čezcélostran. Včasih sevprašam, čeje splohsli karka, aldéla take majhne znamke. Ampak čebiméla objavlene slike A4 format, bijih sprintal, pajih vrgel vkoš. Nisem maščevalen človek, ampak vdolóčenih primérih mipa prekipi mléko.
Upam, date nebó takó prizadéla, ko tmene, vidim dastase angažirali v velik prepir. Bódi močna inmisli nalépestvari (napólnkrróžnik svéžega sadja, alipa naróza plišastelutke).
Comment by Kobrowsky — 1. April 2008 @ 11:04
@uška:
Vsajne čésa sesra muješ.
Comment by Kobrowsky — 1. April 2008 @ 11:05
urška, no sej al pa tko, nimam več kej dodat. mela sem te za prjatelco, ampak ne vem več.. ko se nekdo ne strinja s tabo, je očitno zate nevreden tvoje pozornosti.
kobra, hvala za opozorilo, mislm, da je že prepozn.. u vsakem odnosu je pač neka stvar kaplja čez rob, in očitno z urško že kar pošteno kapljamo čez.
Comment by Nina — 1. April 2008 @ 11:15
@Nina:
Sestrinjam, dažé kar neznosno kapljamo, tóliko, dažé rabimo žlebove.
Comment by Kobrowsky — 1. April 2008 @ 11:20
To, da me nimaš več za prijateljico, je kvečjemu olajšanje, Nina.
In res ne vem, zakaj sta se takole spravila name, saj sem samo poudarila, da je Tadej svoboden človek.
Vem, da za vsem skupaj tičijo vajine osebne zamere: KObra, ker ne ploskam ob vsaki noti, ki mi jo pošlješ. Nina pa zato, ker ne hodim s tabo na sprehode.
Comment by urska — 1. April 2008 @ 11:20
No, upam, da se res čutiš olajšano, ker to je zadnje olajšanje, ki ga boš dobila od mene.
Comment by Nina — 1. April 2008 @ 11:24
@Ušrka.
Prijatelji sepo dpirajo mecabo, tudi čekakšen prijatelj udari naróbno nóto, timi pavnóspo rivaš vsak pone sréčen višaj inse posme huješ, čeje kakšne takt morda bilžé slišan sstrani Mócarta ali Bramsa.
Obenem pami zahrbtno pišeš sladke kmoentarje, kakó je moja glasba preséžek in nevrédna samega Saljerija, zaka térega pavémo, kdóje bil. Hvalati, ré shvala.
Comment by Kobrowsky — 1. April 2008 @ 11:27
Te neverjetni pohvalni komentarji so plod tvojega izsiljevanja, da se boš ubil, če ne bom tega napisala. Oba veva, da moje mnenje ni niti približno takšno.
Kar se pa tiče Nine, Nina, tebe:
Pravzaprav mi je ful všeč, da si enkrat končno pokazala, da ti je za kaj mar poleg sebe in domna.
Comment by urska — 1. April 2008 @ 11:56
Veš, Urška men je mar za velik stvari, pa mogoče tega nisi opazila. Sej morda ti pa tut nisem dala prilke, kaj pa vem. Ampak usak se naveliča ane.. jst te skos kličem, dej Urška gremo na sok, gremo na sprehod, gremo v šoping, ti pa nikol nč.. Zmeri špilaš Dofus. A mislš, da je men prijetn, ko morm sama po razprodajah hodt pa probavat vse tiste prevelike cunje, S velikosti. Ni mi ne, navajena sm bla, da to počneš z mano, sam ne vem, a ti je tok odveč?
Comment by Nina — 1. April 2008 @ 12:07
ja. Nina, draga Nina. Raje si plačam Dofus in igram, kot da grem s tabo na sok. In mogoče mi tudi ni več všeč, če si oblačim obleke na razprodajah in se ti muzaš, da so mi premajhne. Ni mi do tega več.
Pa super da rešuješ te težave tukaj, od kdaj nimaš mojega maila in cifre???
Comment by urska — 1. April 2008 @ 12:15
Očitno niso težave, ker si jih ti elegantno rešila. Tko kot kobra pravi, s prikritim sarkazmom in ignoranco. Škoda, k me ni prej opozoril na to, kako se spopadaš z življenjem, ampak verjetno je bil tako naiven kot jaz, ko je do zadnjega trenutka vrjel, da prijatelji na koncu vedno držijo skupaj.
Ne vem, kaj naj rečem glede razprodaj.. Sori, ker ti dobr hočem? Če nase pač vlečeš trikrat premajhne cote, ti to pač povem, ker sm te smatrala za prjatelco in nism hotla, da se folk dela norca iz tebe, ko hodiš po cesti, ko ti špeh visi iz vseh koncev hlač. Sori, res.
Comment by Nina — 1. April 2008 @ 12:21
kobra:
še na tole ti odgovorim: vino na tvojih literarcih je blažev žegen in medvedja usluga. Zato da lahko prenašam tvoje recitale, bi mi lahko ponudil vsaj bandidos, ki ga nosiš seboj na oder. Piškotov pa ne jem, ker so mi ogabni in sem zdanjič pri grekčijo po enem letu prvič pojedla en piškot zato, da me ne bi njegova mama postrani gledala.
Comment by urska — 1. April 2008 @ 12:22
@Nina:
Dane oménim, kólikokra cemjo jazklical zarólat, paje védno prišla brezenega rólerja, daje šla potém takoj domov pónj, paje nibló triure nazaj. Polmi jepa očitala, dasemi nikol neda rólat inbi sa móse dél injédu hórsa. Sevéda, čejaz žétri ure rólam, koona šelé prida zobéma rólerjema.
Comment by Kobrowsky — 1. April 2008 @ 12:23
hvala nina. vsem si obelodanila, da sem debela svinja. neskončno sem ti hvaležna.
Comment by urska — 1. April 2008 @ 12:24
Tóje skortkó kovgo stilni, kije nebóm imenoval Pr’Katrci, naročiš kalamare sponfritom, pati ponfrit prinesó šelé, kokala mare žépo jéš.
Uška, tisi kalamari brezpon frita!
Comment by Kobrowsky — 1. April 2008 @ 12:24
Saj, noben človek me ni nikdar tako žalil, ampak mislim, da sta šla res tako daleč, da sem čisto iz sebe.
Comment by urska — 1. April 2008 @ 12:26
Česi izsebe, sepa órng pogléj, pase malza misl nadtém kardélaš meni Innini. Posluškakšen mójko mat, para zmisl, ka kósemse ta kratpo čutu, kosemga délov. Inra zmisl tut zara TKÓGA se mseta kópo čutu.
Mavra zmisl.
Comment by Kobrowsky — 1. April 2008 @ 12:28
mogoče res rabš it mal iz sebe, pa na svet kdaj probat pogledat še z drugimi očmi
Comment by Nina — 1. April 2008 @ 12:29
@Nina:
Mogóče stujimi. Imam občutek, dami hóče spraskat moje, dane bómveč glédal njénih filmov inkomen tiral kaj, karji nebi pasalo.
Comment by Kobrowsky — 1. April 2008 @ 12:32
@Nina: Sem slučajno opazil tale delček tvojega komentarja, ko sem prejle preletaval nove komentarje; pa odkod pravzaprav tebi, da se jaz “pritožujem, da imam premalo obiska??! Daj vsaj preberi objavo (ker sem jasno poudaril, da to ni to, tudi spodaj v enem od mojih komentarjev), da boš vedela o čem govoriš/kaj komentiraš…
Drugače pa, spet moram prebrati ta zadnji “set” novih komentarjev, predno bom lahko še kaj relevantnega povedal, sebi in mojemu stilu pisanja v bran seveda -
!!
Tadej
Comment by tadej — 1. April 2008 @ 14:56
Zadnjič ko sem gledala slon in sadež sem vidla da mata iste fore kot ti…al sta tok netalentirana, da morata posnemat po tebi, al pa…
Comment by urska — 1. April 2008 @ 15:04
@Uška.
nevém kómu jebló tóna ménjen, prósim čejavno povéš, kóga žališ, dabómo védli, kote bómo tožili.
Hvala.
Comment by Kobrowsky — 1. April 2008 @ 15:06
lol tadej sam “delčke” uspe lovit tok ste se užgal
Comment by falka — 1. April 2008 @ 15:15
@Nina: No, pa da bom bolj jasen, da ne bo razloga za novo zmedo; pri vsem skupaj je šlo samo za razlog (in to iz “tehničnega vidika”), zakaj so se moje objave nehale pojavljati na Sopca front-pageu, kar je posledično povzročilo (še dodaten, ali kakorkoli že hočeš) upad obiska!!
Tadej
Comment by tadej — 1. April 2008 @ 15:19
Če se ne boste nehal žalit med sabo, bom moral zbrisat ta blog!
Comment by domn — 1. April 2008 @ 18:26
Dobro, sicer vem, da sem kot avtor bloga na nek način odgovoren tudi za kommentarje na njem (hmm, čeprav mislim da to področje “pravno” ni čisto jasno); jaz sem npr. v Disklejmer.html pod “Ostala pravila” jasno napisal sledeče: “za vsak komentar odgovarja sam pisec komentarja in tako avtor bloga ne more biti (moralno, pravno itd.) odgovoren za vsebino le-tega.“…
Zato vaju pač, Kobrowsky in Urška, izključno iz tega razloga (čeprav v bistvu res nerad; ne maram namreč omejevanja izražanja mnenj, pa naj bodo kakršnakoli že) resnično lepo prosim, da ne postata prav nobenega komentarja več, da Domen ne bo izbrisal mojega bloga, skratka naj bo ta moj komentar tudi zadnji pod to objavo, ker res ne bi rad, da bi šlo vse moje pisanje/trud v nič!!
No, je pa sicer res, da je bilo mojih komentarjev vsega skupaj 5 ali 6 (od skupno 112-ih), pa Domen, kot vidiš jaz osebno tudi nisem prav nikogar žalil. Ehmm, pravzaprav sem edini, iz katerega (no, iz mojega stila pisanja, da bom čisto točen) se je delalo norca, sam pa nisem kot rečeno čisto nikogar žalil oz. se iz njega norčeval, no pa vseeno!!
Sem pa že v mojem, se mi zdi da prvem komentarju, izrazil obžalovanje, če sem morda sedaj krivec za prepir v Sopca familiji (med zgoraj navedenima osebama), in napisal da upam, da ni ta objava generalno (torej vključno z “resničnim življenjem” itd.) povod za njuno kreganje. Predvsem pa mi prosim vsi skupaj verjemite, da tega nikakor nisem mogel predvideti; ehm, po pravici povedano sem celo pričakoval, da kot ponavadi spet ne bo prav nobenega komentarja -
…
P.S. - Še enkrat pa naj ponovim, da je pri prejšnji objave (ki je bila povod za tole), šlo bolj samo za “tehnični vidik” razloga za dodaten upad obiska na mojem blogu in ne za kaj drugega, recimo v smislu, da se pritožujem, ker da naj bi imel (pre)malo obiska, kot je napisala npr. Nina.
l.p. vsem, Tadej
Comment by tadej — 2. April 2008 @ 1:30
Tadej, moji posti so krajsi od tvojih, veš
Comment by kai — 2. April 2008 @ 9:10
Aja, zaklen komentarje. Bo najboljs za use.
Comment by kai — 2. April 2008 @ 9:25
Domna sem vprašala in je rekel, da mi dovoli še ta komentar in da zaradi tega ne bo zbrisal bloga:
Upam, dragi Tadej, da si delaš backup, saj potem lahko blog objaviš tudi kam drugam.
Kar se tiče našega prepiranja, Domen je znorel po mojem zato, ker se jaz kot njegova dolgoletna prijateljica, kregam z Nino, ki pa je njegova punca. Kobra mu itak ni bil všeč in ga je prenašal le po sili. Po mojem mnenju bi najprej izbrisal njegov blog, saj je poln nesmislov.
Tako da, Tadej, ne skrbi, sigurna sem, da vseh teh objav nisi pisal zaman.
Comment by urska — 2. April 2008 @ 10:27
Sej pa nisem tak naci, lol! 1.april!!
Comment by domn — 2. April 2008 @ 10:30
lol
Comment by kai — 2. April 2008 @ 10:34
@Tadej:
Diskléjmer je stvar, ki bi mórala biti vsem na očém, takórekóč bi mórala biti na naslóvnici tvojega bloga, da bi ga vsak prebral, še préden bi védel v kaj se spušča. Na žalost te dejstvo, da diskléjmer ni takoj očitno viden in da mnógi ne vedo, kaj poméni Diskléjmer (tudi sam sem tó ugotovil šele, ko sem doumél, da je “Diskléjmr” fonétičen zapis angléške beséde “Disclamer”), še manj pa jim je jasen tisti .html nakoncu. Blog je tvój in ménim, da je tudi dél krivde za tó, da se je par ljudi nasmrt skrégalo, tvoje.
Ne rečem, da bi móral Dómen izbrisati tvój blog, ker je en zapis povzročil takšne peripetije. Tó je takó, kot da bi rékel, da je nacizem slab, ker je en nacist skuril vse žide.
Vém, da tó ni bil od začetka namen tvojega bloga ali tebe, zlagal bi pa se, če bi rékel, da nisem posumil v tó, da si namérno izzval pretep med menój in uško stém, ko si se enkrat postavil na mojo, drugič na njéno stran. Sevéda vse zaradi téga, ker sem kritiziral tvój način pisanja, urška pa tudi. Ne rečem, da je tó rés, ampak v mojih očéh takó izgléda.
Pa brez zamére.
Comment by Kobrowsky — 2. April 2008 @ 11:57
@Urška:
Hvala, kersi dokazala svoje ritovlézništvo spét. Tudi jazbi marsikaj dómna vprašal, panóčem izpasti patétično, kot ti, dase takóle zatékaš k višjim inštancam po pomóč in podpóro. Sploh pa bi móral dómen kot upravitelj sopce nevtralno nastopiti in rés žalostno od njega, da je stópil na tvojo stran. Zató bóm tudi jaz napisal še en, prvi izmed mnógih zadnjih komentarjev, ki bódo sledili, ker bóš iméla verjétno mnógokaj zapri pómniti, ta kóko tpona vadi.
Pa, urša, dómen meni nikoli posilil, niti nisem jaz njega. Intóni obramba, tóje golo desjtvo. In ne golov spolnem smislu, ampak pač. Ini zposilstva seniza zaje bavat, jazbibil žéksoraj posiljen (posilil bime lahkó en Avstrijec), pana ža sréčo (tvojo žalost) nisem bil inti zdajne mórem povédati, ka kótó je. Si gurno pani sméšno. Patudi dómen tela hkótóži, kersiga označila s P. In čeje zate glasba nesmisle, potém… Kajpa tipo slušaš, verjétno tisto tuctuc nabijanje v KMŠ pa Global. Intóje zateglazba. Ali Matónik Hramónik mogóče. Sevéda, klavir je žé star več stó lét in je avt. Valda, ti sipa tkó zló in, čehódiš narasprodaje insi kupuješ premajhna obla čila, dati ritven gléda. Tóje dones in, ritkazat, pajóške. Ampak kmalbó avt inbó klavir spét in, takrat tibópa žal, kobódo IN ljudjé brali, kajsi govorila ostvaréh, kiso IN, čeprav takrat šeniso ble inso vsi poniževal klavir, sam nobenpa nitéga napisal, dase ohrani zaka snéjše čase. Tipa si. Intibó žal. Paitak Jenina bólj in, kerhód poraspro dajah, tipa nóčeš znjó ino čitno kupuješ iz katalógov lanskih, dadobiš dost pocén, pašezmér loh rečeš “jesne hódm narasprodaje, postaro, čip róbo”. Ure snicpa…
In ja, Tadéj, nisi pisal zaman, čene drugega, simipo magal spreglédati, kakšna Jeurškav re snici.
Hvalati zató. Ré shvala.
Comment by Kobrowsky — 2. April 2008 @ 12:31
@Indómn:
Indómn, tise hécas, ampak mogóče bibiló rézdobro kakšenblog pobrisati, pastémne mislim Mojega ali Tadéjevega. Létóliko zavra zmislek. Narédilbóš sevéda posvoji vésti, karje tudi prav terte tudi sampo zivam, dara vnašpo svoji vésti.
Čejepa vsetó prvoaprilska šala, koci pisal žéna svojem “Sopca blog” blogu (http://domn.sopca.com/) v objavi “Kréganje” (http://domn.sopca.com/2008/04/01/kreganje/), teje pala hkósram, dase iztakih résnih stva rinor čuješ. Inprósimte, čeurški prepo véš, da olamožuje mojo umétnost innaj najprej pomede pre cvojo, préden pométa pre dmojo, kjérpa splo hnisme ti. Si cerjibóš zbrisal blog. Četéga nesto riš, bómšelna siól, kjérblogerjem kocem jaz zabloganje plačujejo, nepa zastónj, kot tópo čnemo nasopca blogu. Tudi tadéju predlagam isto, urški papre dlagam, najgré blogat nado méno, kije ni hčene pozna, npr. urska.fdjfreegrehgdfdgsdlfglsjdljlj.info
Comment by Kobrowsky — 2. April 2008 @ 13:06
No, če je bila vse skupaj (glede brisanja mojega bloga) res le 1-aprilska šala, potem naj si dovolim le še tole…
@Kobrowsky: Samo glede tega, ko si napisal, da sicer verjameš (oz. konkretneje, da celo veš, kot si napisal), da v originalu moj namen ni bil izzvati prepira med teboj in Urško, da pa vseeno sumiš, da sem to kasneje (namerno/zavestno) povzročil s tem, ko sem se enkrat postavil na mojo, drugič pa na njeno stran, te sprašujem: povej mi no prosim, kdaj točno (torej kje v besedilu si to zasledil) pa naj bi to po tvojem naredil (se postavil na t.i. “tvojo stran”)??! Ker kakor jaz stvar vidim (ali čutim, če to je tako morda bolj razumljivo), jaz že od vsega začetka nisem bil niti malo na tvoji strani, glede npr. na tvoja norčevanja iz mojega stila pisanja v preteklosti itd.
P.S. - Še enkrat pa ponavljam tudi moje že večkrat zastavljeno ti vprašanje (na katerega do sedaj še nisi odgovoril), namreč: kako to, da mi od vseh Sopčanov ravno ti to očitaš (oz. se zaradi tega delaš norca iz mene), ko pa imaš vendar tudi ti (in samo ti, poleg mene tu na Sopci) milo rečeno totalno nenavaden/neberljiv način pisanja, res prosim no, daj izjasni se že enkrat glede tega!!
Tadej
Comment by tadej — 2. April 2008 @ 23:13
Glede mojega vritolezništva.
Jaz sem takoj na začetku rekla, da mi ni povsem jasno, zakaj Tadej piše tko kot piše.
Tadej: mislim, da kobra misli postavljanje na njegovo stran, ko se nisi povsem strinjal z mano (in jaz s tabo).
Sumim pa, da je stil pisanja, kot ga uporabljata kobra ali Tadej, dober način, da se človek otrese površnih in lenih bralcev (ali pa ne posebno dojemljivih).
Comment by urska — 3. April 2008 @ 5:37
Še en kratek dodatek: Mi je prav žal, da se kobra počuti, kot da ne cenim njegovih sposobnosti, v dokaz, da ni tako, imam doma par posnetih dvdjev z njegovo glasbo. Če bi se mi slučajno sesula mašina, in dvdji prelomili na polovico, ima pa tudi moj prijatelj Vito doma na svojem externem disku backup.
Comment by urska — 3. April 2008 @ 5:40
@Tadéj:
Še enkrat ponavljam: Meni se tó, da se prijatelji nasmrt skrégajo nezdi sméšno. Jepa rés, daje bólje biti skrégan, kotpa živétiv zmóti, date nekdó céni, pa tevre snici ne. Sajne vém, ali najti bómhva léžen, ali najse je zimnate. Ševédno pami ničisto jasno, ali siza služen (zamoje spoznanje (vkóliko rjetó pozi tivna stvar)) oz. kriv (zamojo nesréčo (vkólikor jetó nega tivna stvar)), aline.
Odgovor natvoje prvo de bélov pra šanje patije zastavila žéurška inče ravno senerad strinjam znjó, setókra tmóram. Ampak o čitno me réssov ražiš tudi ti, kota kóle povdarjaš, danisi bilni koli nitimalo namojistrani.
Gledé norče vanja patóle:
Židi so grenili ljudém življenje zvisokimi o brésti, po témjim jepa Hitler zagrenil njihovega zvi sokimi tempera turami.
Q&A
Q: “Alije Hitler tópo čélza tó, dabise Izžidov norče val?
A: “Ne, Hitler Ježidom hotel lépo kazati ka kótó je. Hotel jihje postavitiv kóžo mučenih ljudi. Hotelje, dabijih izu čilo.
Hotel sem, dabi ti uvidel, kakó mučno jebrati tékst, na pisan natana čin. Tójev sekar semhotel do séči. Tipabóš o čitno, takó kakor tudi Židi zadnjih 60 lét, gonil lajno otém, date Kóbra norčuje indasi žrtev.
Mójna činpi sanja sepa gladko inte kóče bere, česemu léprepu stiš. Čepa hóčeš vsako be sédo pre brati lóčeno odrugih, papačne bóšni kamor prišel. Stémhóčem po védati, dapo sameznik vda našnji družbi nini čvréden, dase šteje nékaj lékot délvéčje sku pine. Inda u pórniki, kakršen siti, nepridejo daleč. Ssvojim stilom hóčem lena slikativ kakšnem svétu ži vimo. Ampak tibime ve rjétno ustrélil, kotje narédil narédnik Mario Teran s Chejem. Hóčem biti tvoja luč, pasem postal tvoja tarča za Métke. Od urške bikaj takega pričako val, odtebe pane. Ah, ne, sepo pravljam. Kajveč pravzaprav nisem niti pričakoval odlju di. Od preklétih ljudi.
Comment by Kobrowsky — 3. April 2008 @ 8:52
@Urška:
Tó, dati nipovsem jasno (nasplošno), žévém. Vése tudi, dasemu jebe zabralce, in očitno semu jebe tudi zanaju. Bóva pač skrégana. Lénih inpo vršnih bralcev résne maram (inza take setudimeni jebe), ampak samse neštejem zalénega inpo vršnega, pasem kljubtému pre bralé parta déjevih objav, kersome rézza nimale (npr. kakó je resetiral računalnik, pa tiste od transvestita).
@Urška:
Tiste dvd-je semvidel, kakósijih zagnala podpósteljo, daso butnili obsténo inmalodvómim, dabóš lézla ocpót vsakdan, jihje mala ven inpo slušala. Mo čnódvómim. Tó, dama Pavito doma kópije pazate nepo méni kajdosti, ker po nétu ti verjétno nebó pošiljal 30GB mp3-jev, dati jihpa osébno prinese bópa dlje trajalo, kotpa četijih jaz, kerži vimo očitno parstó kilométrov bližje tebi. Upam, dame nebóš zdaj zajebavala pavsakdan klicala, dasoseti komadi zbrisal, četijih la hkópri nesem. Mo čnó upam, dasene bóšspu stila takónizko. Ampak, kólikor tezdajpo znam, dvómim dasene bóš.
Comment by Kobrowsky — 3. April 2008 @ 9:06
@Kobrowsky: A mogoče s tem, ko praviš: “Meni se to, da se prijatelji nasmrt skregajo nezdi smešno.“, namiguješ, da se meni (Tadeju, piscu tega mojega Sopca bloga in te zadnje “Dodatek: moj blog in pomanjkanje obiska” objave -
; da se še jaz malo ponorčujem iz sebe/na svoj račun) to vajino kreganje zdi smešno??!
Kot drugo, še vedno mi nisi jasno odgovoril na zgoraj (in to že večkrat) zastavljeno vprašanje, vse kar je bilo, so bila nekakšna izmikanja in dvoumna besedičenja o čisto tretjih rečeh, ki z vprašanjem nimajo prav nobene direktne zveze (no, morda pa nisem dovolj podrobno prebral zadnjih dveh tvojih komentarjev, v tem primeru pa se ti že vnaprej opravičujem); zato samo toliko o Kobri in njegovem ne-zavijanju stvari v celofan, Nina.
P.S. - Kot čisto zadnje pa, a veš Kobra, da te sploh ne sovražim (to, da se norčuješ iz mene sem že večkrat v preteklosti sprejel s humorjem, namesto npr. z užaljenostjo itd.), pa če mi verjameš ali ne!!
Tadej
Comment by tadej — 3. April 2008 @ 15:58
Eh kobra povsod vidi duhove.
Comment by urska — 3. April 2008 @ 16:26
@urska: To lahko potrdim tudi iz lastnih izkušenj (videvanje ektoplazemskih entitet, namreč), in ne samo to - Kobrowsky vidi tudi mnogo tega, česar drugi ne vidijo.
Verjetno so mu zato tudi vzeli vozniško. Oz. je potekla in tega ni opazil pravočasno. Kakorkoli že, je nekaj na tem.
Aja, kar se pa tiče larpurlartističnega namena tega bloga - če je blog namenjen dokumentiranju “how-to” postopkov, zna to za koga še prav priti, pa četudi gre le za razmišljanje. Vse se da ponucat, če se kdo spotakne obenj.
Comment by Krof Drakula — 3. April 2008 @ 20:34
Ja, larplurlatizem ni več in. Sam pa se mi zdi da kobra tudi včasih ni kaj dosti daleč od tega.
Comment by urska — 4. April 2008 @ 8:38
Vseje vseje larpurlatističnoo, razn Basni.
Comment by Kobrowsky — 4. April 2008 @ 9:31
(in misic)
Comment by Kobrowsky — 4. April 2008 @ 9:32
Men je pa zmanjkal toaletnega papirja, a bi lahk nekdo šel ponj, k imam usrano rit?
Hvala
Comment by Morska — 4. April 2008 @ 15:49
ti prnesem ud dujenčka pajac
Comment by klmn — 5. April 2008 @ 7:08
Haha, uršaj spizdla, jije zmankal Argo mentov zgléda, hnohoho.
Comment by Kobrowsky — 5. April 2008 @ 17:09
Kobra, celo VEČKRAT V PRETEKLOSTI si se spravljal na Tadeja, ker ima mogoče malo drugačen humor. Vse skupaj je en višek od nestrpnosti, kar se kaže tudi v tvojem zmerjanju mene, ker so mi tvoji komadi predolgi. Isto ti lahko rečem kot Tadeju - v čem, je fora, da eno stvar razvlečeš bolj kot je nujna in se izživljaš, če pa ljudje nimajo časa in volje tega poslušat. Mislim a ni to v bistvu isto kot pri Tadeju, ki piše